Jumaat, 1 Jun 2012

template tukar lagi, jangan busan ye...

Saya tukar lagi template blog ini, saya harap korang tak busan dengan perubahan yang berlaku..

saya tak tahu nak salahkan siapa, nak saya kata dugaan saya berat. rasanya ada lagi yang berat. nak saya kata, saya tak sanggup, ada lagi yang lebih teruk tapi okey je.. sanggup kena sepak terajang bagai, bersyukur saya kerna dia bukan sebegitu. 

* benci tapi lagu ni, ibarat pelangkap cerita saya. kenapa tak boleh cerita eak? jadi korang dengar lagu ni, dan andai ada nasihaT :'( sila-silakan lah, hehehe propa tak?

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta bukan
Kebutuhan mu


jujur aku penat
01-Jun-12

saya bukan minta simpati atau jaja cerita saya, cuma saya tak kuat lagi untuk harungi semuanya. saya dah tak sanggup senyum dalam duka, saya tahu cerita ni SALAH.. eahhh, janganlah baca, saya cuma nak luahkan apa yang saya rasa, saya tahu berdosa......... 

awak yang saya lukakan masih setia disana, kenapa terlalu jauh us dengan malaysia.. pulanglah wak, biar dia buat saya, asalkan saya masih setia.. bodohkan? 

saya misssssss sangat dekat awak, kadfgboiaeyfuiajkbflsouifgaebfj "tak tahu nak cakap apa" kenapa aku bukak pekang sendiri, aku dah penat, aku da tak larat, aku dah mati deq semuanya.. kembalikan ayesha yang ceria, ayesha yang dulu kawan2 kata "kau ni senyum je kan, mcm tak ada masalah".. kenapa aku menangis sekarang?? mak abahhhh kenapa ini yang terjadi.. anakmu sakit, anakmu derita,anakmmu kecewa... 

penatttt

dulu aku percaya, cinta lepas kahwin lebih manis.. sekarang??? atau mungkin belum tiba masa kami

1 ulasan:

Tihara berkata...

Tabahlah hadapi ujian hidup ini..banyakkan istigfar dan mohon kepada Allah, apa yang dihajati...jangan pernah putus asa...moga Allah beri petunjuk ...insya Allah....

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts