Isnin, 9 Julai 2012

Blog Berwajah Baru, Ooh Yeahh

Saya Berjaya mengodam template lagi, dari template yang dulunya sunyi sepi, kini ada liplap2.. Thankz banner :)..

Semuanya serba baru melainkan link blog jelah, saya dah ada template baru, banner baru, header baru, boleh dikira totally fresh! Semoga saya tambah rajin update blog, amin.. Sejak 2-3 hari ini, saya kerap kering idea, bila nak menaip je karamm semuanya..

Semoga saya dan kalian terus bisa berbelog.. dan welcome to my blog :D SEMANGAT..

7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ololo..comelnya..

Rafflesia™ berkata...

cantiknya blog baru!! :)

Cik Rongoks berkata...

waaaaaaaaaaaa..comelnye ! ^^

Ayesha Ramlee berkata...

@nuyui a.k.a miss YUI Terima kasih ye

Ayesha Ramlee berkata...

@Rafflesia™terima kasih jugak :)

Ayesha Ramlee berkata...

@Cik Rongoks thanks yea :)

Tihara berkata...

cantiklah..sekarang ske backgound putih kan..tenang je tgk :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts