Sabtu, 15 September 2012

TUTORIAL : Buang/Remove Navbar

Memandangkan aku selalu guna benda ni (rajin edit blog) so patut rasanya aku buat tutorial ni, senang untuk aku jugak dan kalau korang nak buat, aku alu-alukan je.
First step:
Dashboard => Design => Edit HTML
(click 

Second Step:
Korang cari kod yang ni
/* Variable definitions
===================

Dah jumpa belum ?? Kalau dah, korang paste kan kod yang ni dan letakkan dekat atas kod tadi tu.
#navbar-iframe { display: none !important; }

Senang je kan..?? 

cth:
* lama aku tak jadi cikgu kan? bangunnnnnn :)

2 ulasan:

kate na berkata...

http://kate-na.blogspot.com/2012/09/segmen-blogwalking-sambil-follow-1.html jom singah di sini..kate dah folow dah..tq..:)

Tihara berkata...

rajin wat tuto..akak paling maleh nak wat.. :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts