Isnin, 1 Oktober 2012

IDEA come to MAMieee

Assalamualaikum, 

Tengok template orang rasa gatal nak tukar, bila dah tukar 'mata gatal kata TAK OKEY' 
kembali pada yang asal, byklah benda yang harus di baiki semula.. Dari pagi saya duk buat benda ni, last2 masih ada benda yang rasa mcm 'sangat KANAK-KANAK, kan? sape setuju, comment sekarang :)

Menu Tab 'NAV' langsung aku tak berkenan.. TOLONG BUATKAN, BOLEH :)

berehat dulu, maybe sambung lepas Isyak, KOT.

okey, sementara korang tunggu aku repair.. korang layan dulu lagu mamat ensem ni.... peace ;p

p/s: hati sudah suka

4 ulasan:

nis berkata...

jom join

http://everlasting-frend.blogspot.com/2012/09/segmen-idola-kegemaran.html

sherotpetot berkata...

Nak skinny jeans worth RM150, jom join contest
http://bawalbiru.blogspot.com/2012/10/tag-like-contest.html

Hanif Idrus berkata...

Nanti mesti jumpa yang cantik punya....heheheh

Hanif Idrus berkata...

Buat perlahan-lahan..nanti ok ler tu

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts