Khamis, 18 Oktober 2012

Tengah Search Skill Buat Pai

Assalamualaikum... Sila angkat tangan pada yang terliur seperti aku, hihi...

Dulu punya cerita, ashben ajak makan pai dekat cafe. aku cakap 'takpayah nak mat saleh sangat' karipap sudah, oleh disebabkan itu dia (hubby) berenti makan pai. Aku tak makan pai sebab plantar bau kuat sangat, tart pun aku tak makan, walaupun beratus-ratus orang kata 'WAJIB ADA' dalam senarai kuih raya.

kali ini, korang comment pulak tau... siapa yang tengok MasterChef Malaysia semalam? 
Ujian penyingkiran. Menu Pai bercitarasa Malaysia!
Aku memang dah agak ilaika yang tersingkir.
adat bertanding, mesti ada yang kalah.
kembali tajuk asal. Credit : GOOGLE
fuhhhhh, makin terliurrr
dalam keadaan sangat teringin mcm ni, nasib tak ngandung. mau meleleh air liur baby.. Okey, ayoh kita mulakan dengan buat 'PAI KENTANG', confirm sedap kita try inti apple pulak.. 'KALAU' :)
SERANG DAPORRR..

Bikin kontroversi atau saje mahu tahu.. hihi
** Apa benda yang hitam 2?
p/s: Lama tak buat dumpling udang

2 ulasan:

Wana Owen berkata...

oh..ilaika ke yg tersingkir malam tadi??x dapat tengok malam tadi.

Ayesha Ramlee berkata...

@Wana Owen kesilapan dia, pai bukan ala melayu..

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts