Rabu, 26 Disember 2012

Aaron Aziz dan Cinderella

Hahaha! Parah dah budak ni terpengaruh dengan tv dan internet sampai terbawa-bawa ke kerja sekolah.
credit: Oh Media

Semalam, saya pergi kat dalam hutan untuk mencari sedikit epal untuk ibu saya cinderella. Saya cari epal itu sungguh-sungguh sebab takot kena marah. Saya berasa sangat penat. Saya jalan-jalan kat temgah hutan sambil bawa guni. Tiba-tiba, saya terjatug dan kasut saya jadi kotor dan basah. Saya sedih lumpur itu juga sebenarnya hantu air. Saya nangis sampai kuat kerana takot. Aaron Aziz dengan saya nangis. Dia selamatkan saya. Saya cium dia. Dia cerai bini dia. Kami hidup bahagian dalam istana <3 <3 <3
yang benar,
cinderella

1 ulasan:

Puteri Hanisah berkata...

ahaha.. boleh pulak camtu

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts