Rabu, 26 Disember 2012

Akibat Pengaruh Iklan Meggi

Assalamualaikum


Beginilah rupa bila air liur tak tertelan lagi. hihi, dengar mcm kotorkan? mahu taknya, kalau dah hari2 kot iklan meggi. fuhhh, bangkit selera akak..

Setelah diselongkah petiais, kacang panjang pulak tak ada. itu yg ganti dengan sawi. Agaknya korang dapat tak, agak iklan yang mana dengan gambar diatas.

Hah, 10markah. Yang anak dia main nyorok2 pastu mak dia masak meggi ni utk pikat kwn2 ank. Dia kata, mak dia bijak tp aku rasa mak dia tak patut buat mcm tu. Silap2 nanti anak dia tak reti berusaha.. Apepun meggi memang sedap tokkkk.

** uchop menang vokalbsr. padan muka mar, belagak tak agak2.

PUBLISH.....

posted from Bloggeroid

1 ulasan:

Tihara berkata...

layan megi kdang tu sedap sgt kn kadang2 muak plak :)

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts