Isnin, 24 Disember 2012

Ayesha Ingin Terbang Bebas Dari!!!!!

Assalamualaikum.. Saya mahu terbang bebas dari mampi-mimpi malam yang makin menyakitkan. Ayesha cerita mimpi semalam ajelah ye, hari2 lain taknaklah.. Geram + Sakit hati kalau diingat lagi :'(


Walaupun hampir bebelas tahun, tamat alam persekolahan tetap kau, aku mimpi gaduh dengan ex school made, Boleh!.. Mimpi kita mestilah kita yang jadi baik kan =). Ahben kata Ayesha sampai mengigau, jerit minta tolong dan bila tersedar ashben kata Ayesha tanya dia "kenapa ada yang dengki dengan saya, salah saya ke jadi pendiam dekat sekolah.." ashben kata "mana ada salah"... hahahaha, last2 laki bini bantai tergelak..

Mimpi yang kedua, ishhh apa bendalah aku ni kan.. MIMPI jelah kerja nya..

Kes satu family, dekat putrajaya. Rumah adik (ayesha) tingkat 8 je, setiap 1 tingkat mesti lif berenti. Ikutkan dalam lif dah full tapi still muat lagi, padahal tadi masa kami ramai2 nak masuk, lif berbunyi tanda full.. tak pasal2 adik sekeluarga dengan anak kak ngah tak masuk.. itu hal yang pertama, hal yang kedua pulak. bapak punya lama nak sampai G.

credit : GOOGLE
Bila sampai G, Ayesha sorang sempat keluar antara yang ramai2 tadi.. Pulak 2, adik yang tertinggal tadi dah sampai G(bawah).. Bila tanya, dia kata "kitorang naik llif sebelah" gua dah pelik bai... Bukan ke tadi, lif 2 ROSAK. Nak di pendikkan cerita, tiba2 ada harimau bintang pulak. adoi, lawakkan. hahaha, akupun gelak masa cerita kat ashben subuh tadi.. kahkahakh.. Pulakkkk

Apa lagi, lintang pukang semua lari, adik sempat masuk lif yang elok tiba2 dan aku hanya sempat panjat tangga, alhamdulillah selamat. Padahal berlambak2 harimau dekat tingkat 1, jantung bagai nak runtuh. Masa tu, aku tak ingat lain.. hati tertanya, aik kenapa dekat sentul.. *korang nak tahu, tiap kali mimpi, mesti dekat sentul (kaw rumah lama). Apapun aku tetap dalam keadaan cool buat biasa je, kaki dah beri isyarat lari cuma pergerakkan langkah pelahan-lahan. Memang aku perasan, harimau 2 doq pandang...

Ish, kalau di kupas.. berjela2 entry kali ni.

** Sejak dua3 hari ni, kondisi badan sangat lemah. dari badan sampai kepala panas sangat, macam demam tapi tak demam. Cuma kepala jelah yang tak hilang2 denyutnya..

** Kenapa ye? PUBLISH

p/s : Kak lang sekeluarga excedent, alhamdulillah semua selamat cuma maira sakit kaki sikit. kereta total lost .

3 ulasan:

Nur Faie berkata...

Mimpi memang pelik kan ? Hm Btw , Takziah buat keluarga KaK Lang kakak tu .

MairaDiana berkata...

pat harimau yg seram tu

Sharipah Epah berkata...

atas dan pertengahan : hahahah lawak

bawah :msti kak ngah trauma kan ?maira ok x ?

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts