Khamis, 6 Disember 2012

Nak Masak Laksa Tapi........

Assalamualaikum..

Shhhhh... Jangan tanya saya pasal entry airmata berdarah sebab kemarin is kemarin 'ayat pujuk diri' Sakit hati sememangnya tapi senyuman mak dan keyakinan mak pada ayesha buatkan ayesha rasa life be go on. Ye lah, aku cuma tanya dia je tapi orang lain yang sensitif... Apa kes? Hilang tetap hilang, nak gaduh sampai bila. Cuma yang gaduh dah ok tapi yang dengar menjadi talam bermuka kuali, gerrrrram aku tau. So untuk hilangkan rasa nak meraungggggg.. dah stop pasal atas ;-)

Cerita pasal laksa.. nyam2, my fabret food tu. aahehe, semua bahan dah beli cuma daum kesum takde pulak. bunga kantan korang kenal tak? bapak maheee, sebatang rm1.45 dah tu kecik cenonet je. alahai.. aahh dah lah, kang sambung. ayesha nak drive ni. byeeee all.. thanks sudi baca entry ni..

 ***maghrib sudah, drive laju2.. hihi

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts